г.Днепр, ул.Короленко, 44, оф.1
Киевстар (067) 631-90-94
МТС (050) 477-89-11 |
Перш за все, і найголовніше - сформулюйте технічне завдання до системи відеоспостереження. Навіть якщо ви збираєтесь встановлювати її власноруч без допомоги спеціалізованих компаній. Бажано все це записати на папері або в електронному документі. В технічному завданні сформулюйте основну задачу, яку має виконувати система відеоспостереження, яких цілей ви хочете досягти, встановивши систему. Це основне, без чого не можливо рухатися далі і правильно підібрати обладнання для відеоспостереження. Навіть якщо основна мета "для галочки" чи "щоб була", то так чесно і запишіть.
Після з'ясування мети встановлення відеоспостереження вам необхідно визначити самі важливі зони на вашому об'єкті, з'ясувати, що ви хочете "бачити" в кожній з цих зон. Наприклад, вам необхідно розпізнавати номер автотранспорту на в'їзді на територію об'єкта, робити це автоматично чи у ручному режимі при перегляді архіва, або вам потрібно бачити загальний план, колір та марку автотранспорту. При вході у приміщення потрібно здійснювати ідентифікацію осіб чи достатньо розуміти лише їх кількість?
У технічному завданні варто додатково зазначити кількість днів зберігання архіву, географічне місце його зберігання, бажаний режим роботи відеоспостереження, необхідність безперебійного живлення, необхідність функцій відеоаналітики (розпізнавання номеру, обличчя, наявності чи відсутності засобів індивідуального захисту і т.і.
На цьому етапі здійснюється підбір необхідного обладнання (типу, технічних характеристик), технологій передачі даних (кабельні лінії, комутаційне обладнання), програмного забезпечення. Помилка, допущена на етапі проектування - це скоріш за все марно витрачені кошти. Адже в такому випадку результат не буде відповідати Вашим очікуванням. Для прикладу, неправильний підбір відеокамери може призвести до того, що вона не буде повною мірою виконувати ті завдання, що планувались в технічному завданні на відеоспостереження. Це наприклад може бути занадто широкий кут огляду відеокамери, низька роздільна здатність або чутливість матриці, відсутня або недостатня підсвітка камери, використання поворотних камер в режимі "без оператора" та спеціалізованого програмного забезпечення, що автоматично керує цією камерою.
Не менш важливим питанням є проектування трас прокладки кабельної мережі. Наприклад, близькість сигнального кабелю до зон з підвищеними електромагнітними випромінюваннями чи наводками може привести як до проблем використання певного типу обладнання, так і виходу з ладу всієї системи відеоспостереження.
Неправильно підібране комутаційне обладнання може привести до неможливості віддаленого контролю за роботою системи відеоспостереження, керування роботою камер, а в найгіршому випадку - до виходу з ладу обладнання. На цьому етапі потрібно чітко розуміти відвовідність обладнання задекларованим стандартам та сумісність елементів системи відеоспостереження.
На етапі проектування здійснюється також проектування системи відеоспостереження в спеціалізованому програмному забезпеченні, що додатково допомагає завчасно усунути помилки ще до етапу закупівлі обладнання.
Здається, найпростіший етап, якщо є кошти. Однак і на цьому етапі побудови системи є свої "підводні камені". Окрім більш вигідної цінової пропозиції варто проаналізувати якість гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також доступність і кваліфікацію технічної підтримки зі сторони постачальника обладнання. Погодьтеся, міняти частину обладнання системи тільки тому, що в програмному забезпеченні обладнання (прошивках) розробник допустив помилку, якою можуть скористатися зловмисники, досить затратно. А ця загроза може спричинити те, що в кращому випадку обладнання буде деактивовано, а в гіршому – сторонні особи отримають доступ до вашої системи (доступ до керування вашою системою, доступ до архіву чи зміна паролів доступу користувачів). При цьому технічна підтримка виробника мовчить, або рекомендує відключити доступ системи до мережі, тобто віддалене керування такою системою стає неможливим. І такі випадки непоодинокі.
Якщо на етапі проектування все зроблено правильно, скоріш за все у Вас не буде жодних проблем з монтажем. Але для розуміння, монтаж - це не скрутити кабель, це не прикрутити відеокамеру. Монтаж починається з прокладання кабельних трас, при необхідності погодженні і внесенні змін до проекту, надійному і правильному встановленні роз'ємів, організації заземлення обладнання. Пусконалагоджувальні роботи полягають у налаштуванні обладнання відеоспостереження, юстируванні камер, налаштуванні програмного забезпечення, клієнтів системи системи відеоспостереження, налаштуванні шлюзів безпеки для унеможливлення несанкціонованого доступу.
Після цього наступає етап функціонування системи - те для чого і створювалося відеоспостереження. Саме на цьому етапі Ви отримаєте відповіді на питання:
Під час експлуатації Ви зрозумієте різницю між поняттями "вартість відеоспостереження" і "вартість експлуатації відеоспостереження", зможете на власному досвіді перевірити, чому не варто обирати найдешевше обладнання, навіть якщо в характеристиках не бачите різниці, чому краще встановити керований комутатор, який в 3 рази дорожчий, ніж дешевий некерований.
І головне, якщо є сумніви на деякому з етапів, краще зверніться до професіоналів. Наприклад, спеціалісти нашої компанії можуть надати вам кваліфіковані рекомендації, в деяких випадках безкоштовні, для інших у нас є послуга шеф-монтажа, де за помірну плату ми виступимо консультантами при Вашій самостійній побудові системи відеоспостереження, допоможемо налаштувати обладнання та провести пусконалагоджувальні роботи.
І нарешті корисні посилання.
Внимание владельцев кафе, ресторанов, торгово-развлекательных центров, гостиниц и других объектов! Хотите узнать своих клиентов получше и использовать эти знания для увеличения прибыли Ваших предприятий?!
Если у Вас заведение общепита, гостиница, торговая точка, развлекательный центр или банк с функционирующей Wi-Fi-сетью беспроводного Интернета, с её помощью Вы можете увеличить продажи, повысить лояльность своих клиентов и продвигать бизнес.
Всё это можно реализовать с помощью услуги HotSpot (хот-спот), которая не только обеспечивает пользователям беспрепятственный доступ к WiFi-cети Вашего заведения, но и позволяет ознакомить их с информацией, в распространении которой заинтересованы Вы как владелец точки Wi-Fi (например, акционные предложения, меню, прайс-листы и т.п.). Эта информация будет первой, что увидит при подключении к сети Ваш клиент.
Данная возможность обеспечивается благодаря показу управляемой приветственной страницы перед подключением к Интернету. Это гарантирует то, что посетители, подключаясь к сети, обязательно увидят информацию, которую Вы желаете до них донести (предложения дня, акции, меню, ...).
Итак, с системой HotSpot Вы можете:
повысить прибыль от бизнеса благодаря быстрому запуску или прекращению рекламных акций; | |
снизить затраты денег и времени на подготовку печатных материалов для посетителей (флаеров, рекламных проспектов и т.д.); | |
повысить лояльность посетителей Вашего заведения и увеличить частоту его посещения благодаря специальным предложениям (скидкам, бонусам, купонам, акциям), информация о которых размещается на приветственной странице; | |
собрать расширенные маркетинговые данные по портрету посетителей, в том числе имена и номера мобильных телефонов. |
Для кого полезна данная услуга:
Также многие компании для удобства сотрудников и клиентов организуют хот-споты в своих офисах.
Компания «Авангард Секьюрити» предоставляет услуги по организации (развертыванию) систем HotSpot на базе Wi-Fi сетей, которые позволят продвинуть Ваш бизнес и повысить к нему лояльность!
это и рекламный канал, позволяющий продвигать товары и услуги, а также проводить различные распродажи и акции; | |
возможность непосредственного общения с клиентами и получения от них обратной связи, которая необходима для повышения качества обслуживания; | |
оперативную подачу информации. Загружайте на приветственную страницу ежедневное меню, акционные предложения и другую необходимую информацию. Каждое внесенное Вами изменение происходит мгновенно; | |
узнавайте больше о Ваших клиентах (сколько посетителей, как часто и какими акционными предложениями пользовались, какой информацией интересовались); | |
также можно ограничить доступ - установить длительность сессии, чтобы посетители не засиживались долго; и выделить отдельную закрытую зону для информационных систем и сотрудников компании; |
Кроме того можно привлечь социальную активность HotSpot с входом через соц.сети. Таким образом, Вы не только получаете экономию времени Вашего и Ваших клиентов за счёт полностью автоматического механизма регистрации (нет необходимости устанавливать пароль и записывать его для Ваших клиентов), но и:
Приобретайте новые возможности с системой Wi-Fi HotSpot.
Закажите свой собственный HotSpot у нас уже сегодня!
По материалам Security Magazine
Радиопрограмма «You and Yours» затронула эту тему в интервью с комиссаром по системам видеонаблюдения Тони Портером. На сайте BBC есть его освещение.
Однако критики видеонаблюдения несомненно противятся ему в обоих случаях: и когда видеонаблюдение является настолько мощным, что превращает страну в «страну тотального государственного надзора», и когда оно вовсе неэффективное, соответственно не приносит результатов и является пустой тратой денег! Как Тони Портер отмечает, видеонаблюдение является "инструментом" и может быть очень полезным инструментом; и его полезность зависит от того, применяется ли данный инструмент органами местного самоуправления или любым другим пользователем. Несмотря на то, что система видеонаблюдения не сдерживает и не предотвращает преступления, она помогает их обнаруживать, если получаемые изображения достаточно хорошего качества и они попали в распоряжение полиции.
Источник: Professinal Security magazine
Да, используется. Ответ на вопрос «Как и кем?» основан на виртуализации и использовании гипервизора. Гипервизор – это платформа, используемая для создания и запуска виртуальных машин. Большинство компаний из списка Fortune 500 используют сегодня виртуальные серверы. Часть из их облаков переданы облачным провайдерам, таким как Amazon, Google и другим. Таким образом, существует большая заинтересованность в движении в этом направлении.
г.Днепр, ул.Короленко, 44, оф.1
Киевстар: (067) 631-90-94 МТС: (050) 477-89-11 e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. |